Hürriyet yazarı Ahmet Hakan bugünkü köşesinde 11. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'ün pasif bekleyişten, aktif bekleyişe geçtiğini ve 'ben ciddi bir seçeneğim' mesajı verdiğini yazdı.
İşte Ahmet Hakan'ın o yazısı:
Pasif bekleyişteydi Abdullah Gül...
- Renk vermiyordu.
- Tavır koymuyordu.
- Cephe almamaya özen gösteriyordu.
- Asla harekete geçmiyordu.
- Susuyordu.
*
Aynı Abdullah Gül, bir aydır tutum değiştirdi.
Pasif bekleyişten aktif bekleyiş aşamasına geçti.
*
Abdullah Gül, bu aktif bekleyiş sürecinde...
- Konuşmaya başladı.
- Dış politikayla ilgili olarak net ve sert eleştirilerde bulundu.
- Komplo teorilerine ve hamasete karşı sesini yükseltti.
- Yanına gidenlere “Böyle gitmez” demeye başladı.
- Renk vermekten pek çekinmemeye başladı.
*
Bir isyan hareketi falan başlatmış değil Abdullah Gül...
- Yine harekete geçmiş değil.
- Yine beklemede.
- Yine gelişmeleri izliyor.
Ama bu kez...
Daha aktif bir bekleyiş içinde.
*
En azından “ben ciddi bir seçeneğim” mesajını vermek ister gibi bir hali var.