Destici: 'hayır' diyene de 'evet' diyene de saygı

BBP Genel Başkanı Mustafa Destici referandumda "evet" diyeceğini açıkladıktan sonra bir açıklama daha yaptı.

BBP Genel Başkanı Mustafa Destici referandumda "evet" diyeceğini açıkladıktan sonra bir açıklama daha yaptı. Destici, "Öncelikle 'hayır' diyenin de 'evet' diyenin de hepimizin saygı göstermesi gerekir" dedi. BBP'de "hayır" oyu vereceklerin çoğunluk olduğu ortaya çıkmıştı.

"Sandık sonucuna hepimizin razı almasının ötesinde alıp başımızın üstüne koyması lazım" diyen Destici, şunları söyledi:

"Öncelikle 'hayır' diyenin de 'evet' diyenin de hepimizin saygı göstermesi gerekir. Neticede demokratik bir ortamda herkesin sandığa gitmesi ve oyunu kullanması lazım. Bunu milletimize ve seçmenimize ısrarla tavsiye ediyorum. Çünkü onların kullanacakları oy, Türkiye'nin yönetim şeklini belirleyecek. Ya bu mevcut darbe anayasası ve yasalarıyla bir enkaza dönüşmüş bir sistemle devam edeceğiz. Ya da Türkiye yepyeni, kendisini ileriye taşıyacak bir sisteme kavuşacak. Bunun kararını da millet verecek."
 

Politika Haberleri

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu İstanbul Programını Neden İptal Etti? Yazılı Açıklamayla Duyurdu
TBMM Adalet Komisyonu'nda 12. Yargı Paketi kabul edildi
AKP'li isimden 'siyasi transferlere' tepki: 'Seçimde görürüz'
Emniyet, vergi ve basın mevzuatındaki değişiklikler Meclis'ten geçti
CHP'li Balçova ve Seferihisar Belediyesi'ne operasyon: Başkanlar gözaltına alındı