Erdoğan: Sağlık en çok yatırım yapıp, en iyi netice aldığımız...

AKP'li cumhurbaşkanı Erdoğan, akademik yıl açılışında konuşuyor.

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Tayyip Erdoğan, Gülhane Külliyesi Spor Salonu'nda Sağlık Bilimleri Üniversitesi'nin akademik yıl açılışında konuşuyor.

Erdoğan'ın konuşmasından satırbaşları:

-Eskiden ilaçların tamamını bulmak mümkün değildi; biz bu çarpık sağlık sistemini değiştirdik.

-Sağlık bizim en fazla yatırım yaptığımız ve en iyi neticeyi aldığımız alanların başında geliyor.

-Ölülerin hastanede rehin kaldığı dönemleri çok iyi biliriz. Bir odada 6 hasta bir tuvalet. Oralara girdiğiniz zaman sağlam girer, hasta çıkardınız.

-Hatırlayın hastaların Güneydoğu'da, Doğu'da kızaklarla çekildiği zamanlar vardı. Artık paletli ambulanslar var.

Ayrıntılar geliyor...

Politika Haberleri

Demirtaş'ın tahliyesi için yeni tarih verdiler
AKP Sözcüsü Çelik, partisinin 'cumhurbaşkanı adayını' açıkladı
CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu, İzmir Milletvekili Türeli'nin babasının cenaze törenine katıldı
Hacı Bektaş’ta konuşan Cemal Canpolat: Bu coğrafya halen zulme direniyorsa Hüseyin’in kararlılığındandır!
İngiltere Başbakanı Keir Starmer istifa etti