İstifa etmişti, Erdoğan çağırdı ve yeniden atandı

AKP eski Aydın İl Başkanı Ömer Özmen, görevden ayrıldıktan yaklaşık 3 ay sonra Cumhurbaşkanı Erdoğan tarafından yeniden Aydın İl Başkanlığı’na atandı.

Geçen 10 Kasım’da, Cumhurbaşkanı tarafından AKP Aydın İl Başkanı olarak atanan 22’nci ve 23’üncü dönem Milletvekili Ahmet Ertürk’ün, 3’üncü ayını doldurmadan sağlık sorunlarını gerekçe göstererek görevinden istifa etmesinin ardından temayül yoklaması yapıldı.

Temayül yoklaması sonucunda Nedim Kaplan, Mehmet Arkun, Ömer Özmen ve Cengiz Altıntaş Cumhurbaşkanlığı tarafından Ankara'ya çağrıldı.

Yapılan görüşmeler sonucunda Ömer Özmen, yaklaşık 3 ay önce bıraktığı görevine yeniden atandı.

Politika Haberleri

CHP'den İstifa Eden Nimet Özdemir AK Parti'ye Katıldı
CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu'ndan Demirtaş Eleştirilerine Yanıt: 'O Dönem Adım Atmak Gerekliydi'
Kılıçdaroğlu'ndan gazeteci Şaban Sevinç hakkında suç duyurusu
Mansur Yavaş'tan 'Levent Koç' açıklaması: 'Elimi öpmek istedi, öptürmedim'
Demirtaş'ın tahliyesi için yeni tarih verdiler