Selahattin Demirtaş ABD'ye gitti

HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş, bir konferansa katılmak ve üst düzey temaslarda bulunmak üzere ABD'ye gitti.

HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş görüşmelerde bulunmak üzere ABD'ye gitti.

Demirtaş'ın ABD ziyaretinde Eş Genel Başkan Yardımcısı Hişyar Özsoy ve Pervin Buldan da yer alacak.

Demirtaş'ın HDP Washington Temsilciliği tarafından düzenlenen konferansa katılacağı, ABD'de kimi üst düzey temaslarda  bulunacağı belirtiliyor.

Politika Haberleri

Şile Belediyesi'ne 3. dalga operasyon: Çok sayıda gözaltı!
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu İstanbul Programını Neden İptal Etti? Yazılı Açıklamayla Duyurdu
TBMM Adalet Komisyonu'nda 12. Yargı Paketi kabul edildi
AKP'li isimden 'siyasi transferlere' tepki: 'Seçimde görürüz'
Emniyet, vergi ve basın mevzuatındaki değişiklikler Meclis'ten geçti