Toplantının başında Başbakan Yardımcısı Mehmet Şimşek'in cep telefonu çalmaya başlayınca, Başbakan Yıldırım'a yönelerek, "Başbakanım beni arıyorsunuz" dedi. Yıldırım ise, "Hayır ben aramadım seni, nerede benim telefonum, belki korumalar yanlışlıkla aramıştır" diyerek cep telefonunu istedi. Başbakan Yıldırım'ın cep telefonu getirilip kendisine verildiğinde telefonunun kayıtlarında Şimşek'i aramadığı görüldü. Şaşırtan bu olay üzerine medya temsilcilerinin "Siber saldırıya mı maruz kaldınız" esprisi Başbakan Yıldırım ve toplantıya katılanları kahkahalara boğdu.(dha)
Toplantıda ilginç olay: Siber saldırı mı?
Başbakan Binali Yıldırım'ın medya temsilcilerine Çankaya Köşkü'nde verdiği kahvaltılı toplantıda ilginç bir olay yaşandı.
Politika Haberleri
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu İstanbul Programını Neden İptal Etti? Yazılı Açıklamayla Duyurdu
TBMM Adalet Komisyonu'nda 12. Yargı Paketi kabul edildi
AKP'li isimden 'siyasi transferlere' tepki: 'Seçimde görürüz'
Emniyet, vergi ve basın mevzuatındaki değişiklikler Meclis'ten geçti
CHP'li Balçova ve Seferihisar Belediyesi'ne operasyon: Başkanlar gözaltına alındı