Yıldırım ile Uysal arasında sürpriz görüşme

Binali Yıldırım-Mevlüt Uysal görüşmesi 6 saat sürdü

Binali Yıldırım ve İBB Başkanı Mevlüt Uysal, 6 saat süren bir görüşme gerçekleştirdi.

Türkiye Büyük Millet Meclisi Başkanı Binali Yıldırım ve İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Mevlüt Uysal Dolmabahçe'deki Başbakanlık Ofisi'nde bir araya geldi.

İkilinin görüşmesi yaklaşık 6 saat sürdü ve basına kapalı gerçekleşti. Görüşmenin ardından Meclis Başkanı Binali Yıldırım Tuzla'daki evine geçti.

Politika Haberleri

AKP Sözcüsü Çelik, partisinin 'cumhurbaşkanı adayını' açıkladı
CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu, İzmir Milletvekili Türeli'nin babasının cenaze törenine katıldı
Hacı Bektaş’ta konuşan Cemal Canpolat: Bu coğrafya halen zulme direniyorsa Hüseyin’in kararlılığındandır!
İngiltere Başbakanı Keir Starmer istifa etti
12. Yargı Paketi TBMM'ye sunuldu! Sistem baştan aşağı değişiyor