Zeybekci'den İZBAN mesajı

AKP'nin İzmir Büyükşehir Belediye Başkan adayı Nihat Zeybekci, devam eden İZBAN grevi hakkında Twitter hesabından bir paylaşımda bulundu...

Zeybekci, 10 Aralık'ta başlayan ve 29'uncu günü geride bırakan raylı sistemle yolcu taşımacılığı yapılan İZBAN'daki grevle ilgili, sosyal medya hesabı Twitter'da paylaşımda bulundu.

Nihat Zeybekci, konuyla ilgili birçok mesaj aldıklarını belirtti.

Nihat Zeybekci, "Trafik çilesi ve ulaşım eziyeti haline dönüşen İZBAN sorunu hakkında hemşehrilerimizden gelen mesajları alıyor, her anı bizzat yaşıyoruz. Bu mağduriyetin devamına izin vermeyeceğiz. Bu çile en kısa zamanda bitecek" ifadelerini kullandı.

Politika Haberleri

CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu, İzmir Milletvekili Türeli'nin babasının cenaze törenine katıldı
Hacı Bektaş’ta konuşan Cemal Canpolat: Bu coğrafya halen zulme direniyorsa Hüseyin’in kararlılığındandır!
İngiltere Başbakanı Keir Starmer istifa etti
12. Yargı Paketi TBMM'ye sunuldu! Sistem baştan aşağı değişiyor
CHP’de “Olaysız” devir teslim: Kılıçdaroğlu’nun fotoğrafı alkışlarla asıldı! “Arınacağız” pankartı dikkat çekti