Milli Jimnastik Takımı sporcusu 15 yaşındaki Ayşe Begüm Onbaşı, Güney Kore’deki 14. Aerobik Jimnastik Dünya Şampiyonası’nda, 15-17 yaş kategorisinde altın madalya kazanarak şampiyon oldu.
Türkiye Cimnastik Federasyonu’ndan yapılan açıklamaya göre; Güney Kore’de 13 Haziran’da başlayan 14. Aerobik Cimnastik Dünya Şampiyonası’nda, 6 kategoride finale yükselen milli takımda, 15-17 yaş kategorisinde Ayşe Begüm Onbaşı altın madalya kazanarak şampiyon oldu.
Aynı kategoride, Ayşe Begüm Onbaşı, Mehmet Ercoş ve Deniz Şahin’den oluşan Trio Milli Takımı ise gümüş madalya kazandı.
15 yaşında bir dünya şampiyonu!
Genç cimnastikçimiz Ayşe Begüm Onbaşı, Güney Kore'de düzenlenen Dünya Şampiyonası'nda altın madalya kazandı.
Spor Haberleri
Montella'dan elendikten sonra açıklama: Nasip değilmiş
Sahayı gözyaşlarıyla terk ettiler
Nihat Kahveci'den dikkat çeken Arda Güler açıklaması: 'Sahanın içinde sorumluluk almadı'
Paraguay'a tek golle mağlup olduk: Bizim Çocuklar, Dünya Kupası'na veda etti
İçişleri Bakanlığı'ndan YKS talimatı: Meydanlarda milli maç için dev ekran kurulmayacak