Advocaat: '3 puan aldığımız için çok mutluyuz'

Fenerbahçe'nin deplsamanda Atiker Konyaspor'u 1-0 mağlup ettiği maçın ardından Sarı-lacivertli ekibin teknik direktörü Advocaat maçın ardından açıklamalarda bulundu.

İşte Advocaat'ın açıklamaları;

 

Maçın ilk yarısı fena değildi bizim için... Bugün en önemlisi bizim için aldığımız 3 puan istediğimiz ve oynamak sitediğimiz oyun bu değil ama 3 puan aldığımız için gerçekten çok mutluyuz.

İstediğimiz oyun tarzını sahaya yansıtamadık. Buradan alınacak 3 puan çok önemliydi ve herkes çok özverili çalıştı ve gerçekten çok mutluyuz 3 puan aldığımız için...

Maçtna öncede söylediğim gibi 3 puana ihtiyacımız vardı ve kazanmamız gerekiyordu. Bundan sonra artık pazar günü oynayacağımız maçı düşüneceğiz.

Spor Haberleri

Montella'dan elendikten sonra açıklama: Nasip değilmiş
Sahayı gözyaşlarıyla terk ettiler
Nihat Kahveci'den dikkat çeken Arda Güler açıklaması: 'Sahanın içinde sorumluluk almadı'
Paraguay'a tek golle mağlup olduk: Bizim Çocuklar, Dünya Kupası'na veda etti
İçişleri Bakanlığı'ndan YKS talimatı: Meydanlarda milli maç için dev ekran kurulmayacak