Amedspor Başkanı'ndan saldırı açıklaması

Amedspor Başkanı Ali Karataş yaptığı açıklamada Ankara'da tribünde kendilerine saldıranların Ankaragücü yöneticileri olduğunu söyledi.

Amedspor'un yöneticileri, Ankara'da oynanan Ankaragücü maçı sonrası, protokol tribününde demir çubuklarla saldırıya uğramış, yapılan saldırıda Amedsporlu 5 yönetici yaralanmıştı.
CNN Türk'te yayınlanan, İnsanlık Hali programına telefonla bağlanan Amedspor Başkanı Ali Karataş, “Saldıranlara ben bizzat tanık oldum. Bize saldıranlar kulüp yöneticileriydi, bu kesinlikle kabul edilecek bir yaklaşım değildir" ifadelerini kullandı.

Spor Haberleri

Montella'dan elendikten sonra açıklama: Nasip değilmiş
Sahayı gözyaşlarıyla terk ettiler
Nihat Kahveci'den dikkat çeken Arda Güler açıklaması: 'Sahanın içinde sorumluluk almadı'
Paraguay'a tek golle mağlup olduk: Bizim Çocuklar, Dünya Kupası'na veda etti
İçişleri Bakanlığı'ndan YKS talimatı: Meydanlarda milli maç için dev ekran kurulmayacak