Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, 1-0 kaybedilen Türkiye Kupası Finali’nin ardından ses getiren açıklamalar yapmıştı. “Galatasaray hep şike yapıyor” diyen Yıldırım, maçın hakemi Mete Kalkavan’ı devre arasında uyardığını itiraf etmişti.
Bunun üzerine Aziz Yıldırım, “Hakem soyunma odası koridorlarındaki müsabaka hakemine yönelik hakareti” ve “Sportmenliğe aykırı açıklamaları” nedeniyle PFDK’ya sevk edilmişti. Sarı-Lacivertliler’in başkanına sadece hakeme hakaret nedeniyle 6 ay hak mahrumiyeti cezası gelmesi bekleniyor!
Başkan Yıldırım’ın açıklamaları yüzünden de 45 gün daha ceza alması muhtemel. Aziz Yıldırım, toplamda 7.5 ay hak mahrumiyeti alabilir. (Fanatik)
Aziz Yıldırım'a 7.5 ay ceza kapıda!
Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, 1-0 kaybedilen Türkiye Kupası Finali’nin ardından ses getiren açıklamalar yapmıştı. Sarı-Lacivertliler’in başkanına sadece hakeme hakaret nedeniyle 6 ay hak mahrumiyeti cezası gelmesi bekleniyor!
Spor Haberleri
Montella'dan elendikten sonra açıklama: Nasip değilmiş
Sahayı gözyaşlarıyla terk ettiler
Nihat Kahveci'den dikkat çeken Arda Güler açıklaması: 'Sahanın içinde sorumluluk almadı'
Paraguay'a tek golle mağlup olduk: Bizim Çocuklar, Dünya Kupası'na veda etti
İçişleri Bakanlığı'ndan YKS talimatı: Meydanlarda milli maç için dev ekran kurulmayacak