Başbakan Yıldırım'a Beşiktaş forması

Başbakan Binali Yıldırım, İstanbul Dolmabahçe'deki Başbakanlık Ofisi'nde Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman ve beraberindeki yöneticileri kabul etti.

Saat 11:20'de başlayan görüşme için önce Fikret Orman ve beraberindekiler saat 11:00'de geldi. Ardından da Başbakanın konvoyu Dolmabahçe Başbakanlık ofisine girdi. Basına kapalı gerçekleşen görüşme yaklaşık bir saat sürdü.

GALATARASAYLI BAŞBAKANA BEŞİKTAŞ FORMASI


Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Galatasaraylı Başbakan Binali Yıldırım'a adının yazılı olduğu "35" ve "24" numaralı Beşiktaş formaları ile kartal heykeli hediye etti.

Spor Haberleri

Montella'dan elendikten sonra açıklama: Nasip değilmiş
Sahayı gözyaşlarıyla terk ettiler
Nihat Kahveci'den dikkat çeken Arda Güler açıklaması: 'Sahanın içinde sorumluluk almadı'
Paraguay'a tek golle mağlup olduk: Bizim Çocuklar, Dünya Kupası'na veda etti
İçişleri Bakanlığı'ndan YKS talimatı: Meydanlarda milli maç için dev ekran kurulmayacak