Beşiktaş Gomez ile 1 yıl daha

Beşiktaş'ta geleceği belirsiz olan Mario Gomez'in 1 yıl daha takımda kalacağı belirtildi.

Beşiktaş'ta takımda kalıp kalmayacağı merak edilen Mario Gomez son kararını verdi.

A Spor'un geçtiği bilgiye göre; Alman golcünün siyah beyazlı ekipte devam etmek istediği ifade edilirken Alman golcünün Beşiktaş ile 1 yıl daha devam edeceği kaydedildi.

Fiorentina ve oyuncunun kendisiyle büyük oranda anlaşan siyah beyazlılarda Alman golcünün Şenol Güneş’le görüşerek izin takvimini planladığı öğrenildi. Buna göre Mario Gomez’in 2 Ağustos’ta siyah beyazlılarla çalışmalara başlaması bekleniyor.

Euro 2016’da Portekiz’le şampiyonluğa ulaşan Ricardo Quaresma da 2 Ağustos’ta takıma katılacak.

Spor Haberleri

Montella'dan elendikten sonra açıklama: Nasip değilmiş
Sahayı gözyaşlarıyla terk ettiler
Nihat Kahveci'den dikkat çeken Arda Güler açıklaması: 'Sahanın içinde sorumluluk almadı'
Paraguay'a tek golle mağlup olduk: Bizim Çocuklar, Dünya Kupası'na veda etti
İçişleri Bakanlığı'ndan YKS talimatı: Meydanlarda milli maç için dev ekran kurulmayacak