Başkan Fikret Orman ve yönetim kurulu, kulübe ilk kez üye olmak isteyenlerden alınan giriş aidatının 1.200 TL'den 5 bin TL'ye yükseltilmesi önergesini genel kurul üyelerinin oyuna sunmak istedi.
Ancak, zam yapılmasını istemeyenler ile karşıt görüşteki gruplar arasında kavga çıktı. Sözlü atışma ile başlayan gerginlik daha sonra tekme ve yumruklu kavgaya dönüştü. Salondaki gerginlik nedeniyle aidatın artırılması oylamasına geçilemiyor.
Beşiktaş kongresinde kavga!
Beşiktaş Kulübü'nün 2015 Yılı Olağan Mali ve İdari Genel Kurulu toplantısında 'aidat' kavgası çıktı.
Spor Haberleri
Montella'dan elendikten sonra açıklama: Nasip değilmiş
Sahayı gözyaşlarıyla terk ettiler
Nihat Kahveci'den dikkat çeken Arda Güler açıklaması: 'Sahanın içinde sorumluluk almadı'
Paraguay'a tek golle mağlup olduk: Bizim Çocuklar, Dünya Kupası'na veda etti
İçişleri Bakanlığı'ndan YKS talimatı: Meydanlarda milli maç için dev ekran kurulmayacak