Boluspor'dan Passolig açıklaması

TFF 1. Lig takımlarından Boluspor, ilk hafta passolig kartlarıyla ilgili yaşanan aksaklığının tekrar yaşanmaması için açıklama yayınladı.

Boluspor Kulübü Basın Sözcüsü Serdar Yıldız imzasıyla kulübün resmi internet sitesinden yapılan açıklama şöyle:
“Sezonun ilk maçı olan Sivasspor karşılaşması öncesinde, tribünlere giriş sırasında passolig kartlarının turnikeleri açmaması gözlemlenmiştir. Bu aksaklığın tekrar yaşanmaması için siz değerli taraftarlarımızdan, hafta içerisinde stat önünde bulunan passolig gişesinden yenilenmesini rica ederiz. Yönetime geldiğimiz günden itibaren, siz halkımızın ve Bolu Esnafımızın desteğini hep arkamızda hissettik ve sizlerden güç aldık. Kalıcı başarılar için siz taraftarlarımızın desteği takımımız için çok önemli. Bu bilinçle, bugüne kadar vermiş olduğunuz desteği artırarak tribünleri dolduracağınızı ve takımımızın arkasında olacağınızı biliyoruz. Sezonun ilk maçı olan Sivasspor maçı öncesinde, tribünlere giriş sırasında passolig kartlarının turnikeleri açmaması veya passolig gişesi önünde uzun kuyrukların oluşması gibi aksaklıkların yaşandığı tarafımızdan gözlemlenmiştir. Bu aksaklıkların tekrar yaşanmaması için siz değerli taraftarlarımızdan yıpranmış ve kullanılamaz halde olan kartlarınızı, hafta içerisinde stat önünde bulunan passolig gişesinden yenilenmesini rica ederiz.”

 

Spor Haberleri

Montella'dan elendikten sonra açıklama: Nasip değilmiş
Sahayı gözyaşlarıyla terk ettiler
Nihat Kahveci'den dikkat çeken Arda Güler açıklaması: 'Sahanın içinde sorumluluk almadı'
Paraguay'a tek golle mağlup olduk: Bizim Çocuklar, Dünya Kupası'na veda etti
İçişleri Bakanlığı'ndan YKS talimatı: Meydanlarda milli maç için dev ekran kurulmayacak