Dick Advocaat'tan maç sonunda Emenike yorumu

Fenerbahçe Teknik Direktörü Dick Advocaat, UEFA Avrupa Ligi'nde kazandıkları Manchester United maçı sonrası açıklamalarda bulundu.

Fenerbahçe Teknik Direktörü Dick Advocaat, 2-1 kazandıkları Manchester United maçının ardından açıklamalarda bulundu.


Advocaat’ın sözleri şöyle:


“Gerçek bir takım performansı gösterdik. 2 gol attık, daha da fazlasını atabilirdik. Bizim için güzel bir galibiyet oldu. Herkes çok mutluydu soyunma odasında. Şimdi bu maç bitti. Pazar gecesine motive olmalıyız”


Öte yandan Hollandalı teknik adam, stadı erkenden terk eden Emenike hakkında sorulan “Emenike stadı erken terk etti. Sorun mu vardı?” sorusuna “Ona sormanız lazım” diye cevap verdi.

Spor Haberleri

Montella'dan elendikten sonra açıklama: Nasip değilmiş
Sahayı gözyaşlarıyla terk ettiler
Nihat Kahveci'den dikkat çeken Arda Güler açıklaması: 'Sahanın içinde sorumluluk almadı'
Paraguay'a tek golle mağlup olduk: Bizim Çocuklar, Dünya Kupası'na veda etti
İçişleri Bakanlığı'ndan YKS talimatı: Meydanlarda milli maç için dev ekran kurulmayacak