Emre Belözoğlu hakemin üzerine yürüdü!

Emre Belözoğlu, Galatasaray - Başakşehir maçının ilk yarısında hakem Ali Palabıyık'ın üzerine yürüdü.

Galatasaray – Başakşehir maçının ilk yarısında top her ayağına geldiğinde ıslıklanan Emre Belözoğlu, maçın 30. dakikasında Mossoro ile Semih Kaya arasındaki ikili mücadelede yan hakemin Galatasaray lehine faul vermesinden sonra Ali Palabıyık’a büyük tepki gösterdi.

Hakemin üzerine yürüyen Belözoğlu, “O da faul yapıyor. Görmüyor musun?” ifadelerini kullandı. Ali Palabıyık’ın, Emre Belözoğlu’nun bu sert itirazının ardından kart göstermemesine ise Galatasaray taraftarları ıslıklayarak sert bir tepki gösterdi. (Sözcü)

Spor Haberleri

Montella'dan elendikten sonra açıklama: Nasip değilmiş
Sahayı gözyaşlarıyla terk ettiler
Nihat Kahveci'den dikkat çeken Arda Güler açıklaması: 'Sahanın içinde sorumluluk almadı'
Paraguay'a tek golle mağlup olduk: Bizim Çocuklar, Dünya Kupası'na veda etti
İçişleri Bakanlığı'ndan YKS talimatı: Meydanlarda milli maç için dev ekran kurulmayacak