Emre Mor'a 2 maç ceza geldi!

Almanya Bundesliga'nın 7.haftasında oynanan ve 1-1 sona eren Borusia Dortmund Hertha Berlin mücadelesinde kırmızı kart gören milli oyuncumuz Emre Mor'un cezası belli oldu.

Almanya Futbol Federasyonu, takımının Hertha Berlin ile yaptığı maçta kırmızı kart gören Emre Mor'a 2 maç ceza verdi.

 

Hertha Berlin'in stoperi Sebastian Langkamp'ı çalımlayan Emre Mor formasından çekilince çok sinirlenmişti. Hakemin faul düdüğünü çalmasına rağmen öfkesini kontrol edemeyen Emre 1,90'lık Langkamp'ı itince kırmızı kart görmüştü. Direkt kırmızı kartla oyun dışında kalan Emre Mor sahayı terkederken büyük bir üzüntü yaşamıştı.

 

Emre Mor'un müdahalesiyle yerde kalan Herta Berlin'in stoperi Langkamp maçtan sonra düşerken biraz abarttığını ve Emre'den özür dilediğini söylemişti.

Spor Haberleri

Montella'dan elendikten sonra açıklama: Nasip değilmiş
Sahayı gözyaşlarıyla terk ettiler
Nihat Kahveci'den dikkat çeken Arda Güler açıklaması: 'Sahanın içinde sorumluluk almadı'
Paraguay'a tek golle mağlup olduk: Bizim Çocuklar, Dünya Kupası'na veda etti
İçişleri Bakanlığı'ndan YKS talimatı: Meydanlarda milli maç için dev ekran kurulmayacak