İşte Fenerbahçe'nin resmi sitesinden yapılan açıklama;
Kulübümüz, futbol takımımızın 2016 – 2017 sezonu planlaması kapsamında sözleşmesi yenilenmeyen oyuncularımız Fabiano Ribeiro, Michal Kadlec, Lazar Markovic ve Abdoulaye Ba’ya, takımımıza vermiş olduğu emeklerden ötürü birer teşekkür mektubu iletti.
Bu oyuncular ile yapılan görüşmelerin ardından, Genel Sekreterimiz ve Basın Sözcümüz Sayın Mahmut Uslu’nun imzasıyla gönderilen mektuplarda oyuncularımıza, Fenerbahçe’de görev yaptıkları süre içerisinde takımımıza yapmış oldukları katkı nedeniyle teşekkür edilirken, kendilerine bundan sonraki kariyerlerinde başarı dolu günler geçirmeleri dilendi.
Fenerbahçe 4 futbolcuyla yollarını ayırdı
Fenerbahçe Kulübü resmi internet sitesinden kulübün yollarını ayırdığı futbolcuları açıkladı.
Spor Haberleri
Montella'dan elendikten sonra açıklama: Nasip değilmiş
Sahayı gözyaşlarıyla terk ettiler
Nihat Kahveci'den dikkat çeken Arda Güler açıklaması: 'Sahanın içinde sorumluluk almadı'
Paraguay'a tek golle mağlup olduk: Bizim Çocuklar, Dünya Kupası'na veda etti
İçişleri Bakanlığı'ndan YKS talimatı: Meydanlarda milli maç için dev ekran kurulmayacak