Fenerbahçe'de şok istifa

Fenerbahçe Kulübü Asbaşkanı İsfendiyar Zülfikari, görevinden istifa etti.

Fenerbahçe'de şok bir istifa yaşandı. Fenerbahçe Kulübü Asbaşkanı İsfendiyar Zülfikari, yaptığı yazılı açıklama ile görevinden istifa ettiğini duyurdu. Zülfikari, yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı: "2012 yılından itibaren Fenerbahçe Spor Kulübü Yönetim Kurulunda Asbaşkan olarak hizmet vermekteydim. Bu süre içinde gönülden bağlı olduğum Kulübümüzü Avrupa Standartlarında başarılara ulaştırmayı hedefleyen bir yönetim gayreti içinde bulundum, maddi ve manevi fedakarlıklardan kaçınmadım. Ancak son dönemlerde yönetimsel görüş ayrılıklarım nedeniyle kulübüme yeterince katma değer sağlayamamanın üzüntüsünü yaşadım. Bu nedenle Fenerbahçe Yönetim Kurulunda ve bağlı kuruluşlarındaki görevlerimden istifa ettiğimi Kamuoyuna ve yüce Fenerbahçe taraftarına saygıyla duyururum.Doğaldır ki, bundan sonrada bu büyük camianın her daim hizmetkarı olacak, bir kongre üyesi ve Şerefli Fenerbahçe taraftan olarak üzerime düşen her türlü fedakarlığı yapmaya devam edeceğim."

 

Spor Haberleri

Montella'dan elendikten sonra açıklama: Nasip değilmiş
Sahayı gözyaşlarıyla terk ettiler
Nihat Kahveci'den dikkat çeken Arda Güler açıklaması: 'Sahanın içinde sorumluluk almadı'
Paraguay'a tek golle mağlup olduk: Bizim Çocuklar, Dünya Kupası'na veda etti
İçişleri Bakanlığı'ndan YKS talimatı: Meydanlarda milli maç için dev ekran kurulmayacak