Fenerbahçe'den kan bağışına davet

Fenerbahçe Spor Kulübü İzmir Şubesi, "Fenerbahçe sen çok yaşat" sloganı ile toplumda farkındalık yaratacak yeni bir projeyi daha hayata geçiriyor.

Kızılay'la ortak bir çalışmaya giren şube yönetimi, 19 Kasım Perşembe günü İzmir'de dört ayrı noktada kan bağışı kampanyası düzenleyecek. Fenerbahçe SK İzmir Şube Başkanı Hüseyin Canpolat, Fenerbahçeli olsun olmasın, tüm İzmirlileri bu anlamlı organizasyona destek vermeye çağırdı. 


Etkinliğin bir sloganın da "Büyüklük mazimizde, iyilik kalbimizde" olduğunu hatırlatan Canpolat, İstanbul'da başlayan ve büyük ilgi gören kan bağışı kampanyasına İzmirlilerin de gereken desteği vereceğine inandığını belirtti. Kampanyaya katılmak isteyenler Manavkuyu'da Ege BKM kan bağışı salonunda, Kemeraltı girişindeki kan bağışı otobüsünde, Alsancak'taki kan alma biriminde ve Karşıyaka İskelesi'ndeki kan bağış TIR'ına bağışta bulunabilecek.

Spor Haberleri

Montella'dan elendikten sonra açıklama: Nasip değilmiş
Sahayı gözyaşlarıyla terk ettiler
Nihat Kahveci'den dikkat çeken Arda Güler açıklaması: 'Sahanın içinde sorumluluk almadı'
Paraguay'a tek golle mağlup olduk: Bizim Çocuklar, Dünya Kupası'na veda etti
İçişleri Bakanlığı'ndan YKS talimatı: Meydanlarda milli maç için dev ekran kurulmayacak