Fenerbahçeli oyuncular, köprü trafiğini görünce çareyi Marmaray'a binmekte buldu.
Fenerbahçeli oyuncu Josef de Souza, sosyal medya hesabından Fabiano ve sarı-lacivertli kulübün tercümanı Deniz Sarıtaç ile Marmaray'da çektiği bir fotoğrafı paylaşarak, “Köprüde çok trafik vardı karşıya Marmaray’la geçtik” mesajını yayınladı. Fotoğrafa, Souza'nın takipçileri tarafından birçok olumlu yorum yapıldı.
Fenerbahçeli futbolcular Marmaray'ı kullandı
Fenerbahçeli futbolcular köprü trafiğinden kurtulmak için toplu ulaşım aracını tercih ettiler.
Spor Haberleri
Montella'dan elendikten sonra açıklama: Nasip değilmiş
Sahayı gözyaşlarıyla terk ettiler
Nihat Kahveci'den dikkat çeken Arda Güler açıklaması: 'Sahanın içinde sorumluluk almadı'
Paraguay'a tek golle mağlup olduk: Bizim Çocuklar, Dünya Kupası'na veda etti
İçişleri Bakanlığı'ndan YKS talimatı: Meydanlarda milli maç için dev ekran kurulmayacak