Fikret Orman: Copa America'dan iki savunmacıyla anlaştık

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman katıldığı bir iftar programında transfer çalışmaları hakkında kongre üyelerine bilgi verdi.

İsimleri açıklamaktan kaçınan Fikret Orman’ın, “Şenol Hocamız, öncelik olarak savunmayı güçlendirmek istiyor. Biz de Copa America’dan 2 defans oyuncusu ile anlaştık. Yakında açıklarız” dediği öğrenildi.

Bu isimlerden Paraguay forması giyen ve Kartal’ın gündeminde olan Gustavo Gomez olduğu diğerinin ise isminin sır gibi saklandığı ifade edildi. (Habertürk)

Spor Haberleri

Montella'dan elendikten sonra açıklama: Nasip değilmiş
Sahayı gözyaşlarıyla terk ettiler
Nihat Kahveci'den dikkat çeken Arda Güler açıklaması: 'Sahanın içinde sorumluluk almadı'
Paraguay'a tek golle mağlup olduk: Bizim Çocuklar, Dünya Kupası'na veda etti
İçişleri Bakanlığı'ndan YKS talimatı: Meydanlarda milli maç için dev ekran kurulmayacak