Orman, Gökhan'ın beğendiği bir isim olduğunu belirtirken; "Gökhan Gönül, Türk Milli Takımı'nın sağ beki. Bizim Fenerbahçe'den bir oyuncu almak gibi bir egomuz yok. İyi oyuncuları takıma kazandırmak isteriz. Gökhan Gönül Beşiktaş'a gelmek isterse, ben onu Beşiktaş'ta görmek isterim" ifadelerini kullandı.
Fenerbahçe ile sözleşmesi sezon sonunda bitecek olan Gökhan Gönül, bu sezon Fenerbahçe'de 28 mücadelede 1 gol ve 5 asistlik bir performans sergiledi. (Sporx)
Fikret Orman Fenerbahçe'den istediği oyuncuyu açıkladı
Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Fenerbahçe'den Gökhan Gönül'ü siyah-beyazlı takımda görmek istediğini söyledi.
Spor Haberleri
Montella'dan elendikten sonra açıklama: Nasip değilmiş
Sahayı gözyaşlarıyla terk ettiler
Nihat Kahveci'den dikkat çeken Arda Güler açıklaması: 'Sahanın içinde sorumluluk almadı'
Paraguay'a tek golle mağlup olduk: Bizim Çocuklar, Dünya Kupası'na veda etti
İçişleri Bakanlığı'ndan YKS talimatı: Meydanlarda milli maç için dev ekran kurulmayacak