Fikret Orman: Hakem maçı vermek için elinden geleni yaptı

Beşiktaş'ın Napoli'yi deplasmanda 3-2 mağlup ettiği maçın ardından Siyah-beyazlı ekibin başkanı Fikret Orman hakemin kararlarına tepki gösterdi.

İşte Fikret Orman'ın açıklamaları;

Hakem maçı vermek için elinden geleni yaptı ama çocuklar gerekeni yaptı. Hepsini gönülden kutluyorum. İkinci penaltıya çok kızdım alakası yok yani. Şampiyonlar Ligi'nde bu kadar peş peşe penaltıların verilmesi ayıp yani ama maçı aldık mutluyuz .

Fikret Orman gruptan çıkma şanslarıyla ilgili, "Önümüzde 3 maç var ve bunların 2 tanesi İstanbul'da oynanacak üst tura çıkmak için elimizden geleni yapacağız." dedi.

 

Spor Haberleri

Montella'dan elendikten sonra açıklama: Nasip değilmiş
Sahayı gözyaşlarıyla terk ettiler
Nihat Kahveci'den dikkat çeken Arda Güler açıklaması: 'Sahanın içinde sorumluluk almadı'
Paraguay'a tek golle mağlup olduk: Bizim Çocuklar, Dünya Kupası'na veda etti
İçişleri Bakanlığı'ndan YKS talimatı: Meydanlarda milli maç için dev ekran kurulmayacak