Fikret Orman'dan Mario Gomez açıklaması

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, golcü oyuncu Mario Gomez'in takımdaki geleceği hakkında konuştu.

Beşiktaş Başkanı Fikret Orman Sapanca'da yapılan bir panel sonrası gazetecilerin sorularını yanıtladı.

Orman, takımın en önemlik isimlerinden Alman golcü Mario Gomez'in takımdaki geleceği hakkında şöyle konuştu:

"Gomez, Türkiye'de kalmak istiyor. Biz de kalmasını istiyoruz ama bu profesyonel bir hayat. Elimizde Cenk de var. Gomez için bir "elvada" bildirimi yok. Şampiyonluğu çok istiyoruz, hak ettiğimizi de düşünüyorum. Üç maçımız var ve üçünü de kazanmak istiyoruz"

Spor Haberleri

Montella'dan elendikten sonra açıklama: Nasip değilmiş
Sahayı gözyaşlarıyla terk ettiler
Nihat Kahveci'den dikkat çeken Arda Güler açıklaması: 'Sahanın içinde sorumluluk almadı'
Paraguay'a tek golle mağlup olduk: Bizim Çocuklar, Dünya Kupası'na veda etti
İçişleri Bakanlığı'ndan YKS talimatı: Meydanlarda milli maç için dev ekran kurulmayacak