Fikret Orman'ın hakem isyanı!

Fikret Orman, “Tabii ki sahamızda oynamanın verdiği bir avantaj vardı. Biz sadece bu avantajı kullanamadık. Ama kaçan bir şey yok, bu gruptan çıkacağız” dedi.

Vodafone Arena’da seyircisinin önünde 1-0’lık avantajını koruyamayan ve Dinamo Kiev ile 1-1 berabere kalan Beşiktaş’ta başkan Fikret Orman’ın gelecekle ilgili umudu ve inancı tam...

Kiev önünde zaman zaman zorlanmalarına karşın futbolculara olan inancını dile getiren Orman, gruptan çıkacaklarını söyledi. Fikret Orman, “Hep söylüyorum, burası Devler Ligi... Neyin ne olacağı ve hangi takımın kazanacağı belli olmaz. Biz iyi ekibiz ama rakiplerimiz de iyi. Tabii ki kendi sahamızda oynamanın verdiği bir avantaj vardı. Biz sadece bu avantajı kullanamadık. Ama kaçan bir şey yok, bu gruptan çıkacağız” dedi.

‘HAKEM PENALTIMIZI VERMEDİ’

Bugüne kadar gerek hakemler gerekse de rakiplerle ilgili sert açıklamalar yapmamaya özen gösteren başkan Orman, Dinamo Kiev maçının Alman hakemi Felix Zwayer’in, Talisca’nın pozisyonuna penaltı çalmamasına ise tepki gösterdi. Orman, “Pozisyonu sonradan izledik, penaltı gibi gözüküyor. Önünde olmasına rağmen çalmadı ve penaltımızı yedi. Yoksa kazanabilirdik” diye konuştu.

Spor Haberleri

Montella'dan elendikten sonra açıklama: Nasip değilmiş
Sahayı gözyaşlarıyla terk ettiler
Nihat Kahveci'den dikkat çeken Arda Güler açıklaması: 'Sahanın içinde sorumluluk almadı'
Paraguay'a tek golle mağlup olduk: Bizim Çocuklar, Dünya Kupası'na veda etti
İçişleri Bakanlığı'ndan YKS talimatı: Meydanlarda milli maç için dev ekran kurulmayacak