Gomez şampiyonluğun ardından bombayı patlattı!

Beşiktaş'ta kalıp kalmayacağı merak edilen Alman golcü Mario Gomez, "Hiçbir kulüple görüşmedim. Beşiktaş'a sezon bitince oturur konuşuruz demiştim. Şimdi kutlama ve tatil var. Menajerim kulüple görüşecek. Burada hangi imkanlara sahip olduğumu biliyorum. Şampiyonlar Ligi benim için çok önemli bir hedef. Şunu söyleyeyim burada çok iyi duygulara sahibim" dedi.

Beşiktaş'ta kalıp kalmayacağı merak edilen Alman golcü Mario Gomez, "Hiçbir kulüple görüşmedim. Beşiktaş'a sezon bitince oturur konuşuruz demiştim. Şimdi kutlama ve tatil var. Menajerim kulüple görüşecek. Burada hangi imkanlara sahip olduğumu biliyorum. Şampiyonlar Ligi benim için çok önemli bir hedef. Şunu söyleyeyim burada çok iyi duygulara sahibim" dedi.

Beşiktaş'ta geleceği için vereceği karar merakla beklenen Mario Gomez, şampiyonluğun ardından bombayı patlattı... Yayıncı kuruluşa konuşan Alman golcü, siyah-beyazlı takımda kalacağının sinyallerini verdi.

İşte Gomez'in sözleri: "Transferim için hiçbir kulüple konuşmadım. Sezonu bitirmek istedim. Beşiktaş haricinde hiçbir kulüple görüşmedim. Beşiktaş'a sezon bitince oturup konuşuruz dedim. Şimdi kutlama ve tatil var. Menajerim kulüple görüşecek. Şampiyonluğa odaklanmak istiyorum.

"BURADA ÇOK İYİ DUYGULARA SAHİBİM"


Burada hangi imkanlara sahip olduğumu biliyorum. Şampiyonlar Ligi benim için çok önemli bir hedef. Şunu söyleyeyim burada çok iyi duygulara sahibim. Transfer konusunda çok hata yaptım. Bir hata daha yapmak istemiyorum. Kararı sezon sonuna bıraktım. Bir forvet olarak şunu söyleyeyim, benim için her gol aynıdır!"

Spor Haberleri

Montella'dan elendikten sonra açıklama: Nasip değilmiş
Sahayı gözyaşlarıyla terk ettiler
Nihat Kahveci'den dikkat çeken Arda Güler açıklaması: 'Sahanın içinde sorumluluk almadı'
Paraguay'a tek golle mağlup olduk: Bizim Çocuklar, Dünya Kupası'na veda etti
İçişleri Bakanlığı'ndan YKS talimatı: Meydanlarda milli maç için dev ekran kurulmayacak