Hamit Altıntop, Riekerink'ten özür diledi

Galatasaray'da Riekerink'e tepki gösteren Hamit Altıntop'un kadro dışı bırakıldığı iddia edilmişti. Tecrübeli oyuncunun Riekerink'ten özür dilediği ve takımla birlikte idmana çıktığı öğrenildi.

Galatasaray'da dün oynanan Çaykur Rizespor maçında oyuna alınmadığı için sinirlenen ve Riekerink'e tepki gösteren Hamit Altıntop'un kadro dışı bırakıldığı iddia edilmişti.

Tecrübeli oyuncunun maç sonu Hollandalı teknik direktörün yanına giderek konuyu konuştuğu ve yaptığı hareketten dolayı özür dilediği ifade edildi.

Olay tatlıya bağlandıktan sonra 33 yaşındaki futbolcu, takımla birlikte idmana çıktı ve Beşiktaş maçı için hazırlıklarına devam etti.

Spor Haberleri

Montella'dan elendikten sonra açıklama: Nasip değilmiş
Sahayı gözyaşlarıyla terk ettiler
Nihat Kahveci'den dikkat çeken Arda Güler açıklaması: 'Sahanın içinde sorumluluk almadı'
Paraguay'a tek golle mağlup olduk: Bizim Çocuklar, Dünya Kupası'na veda etti
İçişleri Bakanlığı'ndan YKS talimatı: Meydanlarda milli maç için dev ekran kurulmayacak