Kasımpaşa 9 kişilik Gaziantepspor'u geçemedi

Spor Toto Süper Lig'in 7. haftasında Kasımpaşa konuk ettiği Gaziantepspor ile 0-0 berabere kaldı.

Karşılaşmanın ilk yarısı orta saha mücadelesi şekilde geçerken, Gaziantespor'da 54. dakikada Abdulkadir Kayalı kırmızı kartla oyun dışı kaldı.

Bu dakikadan sonra adeta tek kaleye dönenen mücadelede, Kasımpaşa Batuhan ve Adem ile girdiği birçok gol pozisyonunda kaleci Itandje'ı geçemedi. 90+1'de ise Antep'te Rajtoral da ikinci sarıdan kırmızı kart gördü ve takımını 9 kişi bıraktı. Kamerulu eldivenin kalesinde devleştiği maç golsüz sona erdi.

Bu sonucun ardından Kasımpaşa 5, Gaziantepspor 8 puana yükseldi. Öte yandan Gaziantepspor bu sezon deplasmanda galibiyet elde edemedi.

 

Spor Haberleri

Montella'dan elendikten sonra açıklama: Nasip değilmiş
Sahayı gözyaşlarıyla terk ettiler
Nihat Kahveci'den dikkat çeken Arda Güler açıklaması: 'Sahanın içinde sorumluluk almadı'
Paraguay'a tek golle mağlup olduk: Bizim Çocuklar, Dünya Kupası'na veda etti
İçişleri Bakanlığı'ndan YKS talimatı: Meydanlarda milli maç için dev ekran kurulmayacak