Kayseri, Antep'te 3 puanı kaptı

Kayserispor, Spor Toto Süper Lig'in 8. haftasında Gaziantepspor'u deplasmanda 2-1 mağlup etti. Maçta biri Gaziantep'e biri Kayseri'ye olmak üzere iki penaltı çalındı.

Spor Toto Süper Lig'in 8. haftasında Gaziantepspor ile Kayserispor, Antep'te karşı karşıya geldi.

 

Kamil Ocak Stadı'nda oynanan mücadelede gol perdesi, 43. dakikada açıldı. Penaltı kazanan Antep ekibinde topun başına geçen Ghilas, 43'te ağları sarstı ve skoru 1-0 yaptı. 57. dakikada karşılaşmanın hakemi Arda Kardeşler, bir penaltı daha açıldı. Bu kez Kayserispor lehine çalınan penaltıda topun başına Deniz Türüç geçti. Türüç, penaltıyı gole çevirerek mücadeleye eşitliği getirdi. 73. dakikada bir kez daha sahne alan Deniz Türüç, attığı güzel golle Kayserispor'a tek başına galibiyeti getirdi.

 

Gaziantepspor'u 2-1 mağlup eden Kayserispor, haftayı üç puanla kapattı.

Spor Haberleri

Montella'dan elendikten sonra açıklama: Nasip değilmiş
Sahayı gözyaşlarıyla terk ettiler
Nihat Kahveci'den dikkat çeken Arda Güler açıklaması: 'Sahanın içinde sorumluluk almadı'
Paraguay'a tek golle mağlup olduk: Bizim Çocuklar, Dünya Kupası'na veda etti
İçişleri Bakanlığı'ndan YKS talimatı: Meydanlarda milli maç için dev ekran kurulmayacak