Mario Gomez kendine geldi

Beşiktaş'la geçen sezon şampiyonluk yaşadıktan sonra tercihini Wolfsburg'dan yana kullanan Mario Gomez, Freiburg'a patladı.

Beşiktaş taraftarında büyük anılar bırakarak Türkiye'den ayrılan Mario Gomez, kabus gibi geçirdiği sezonda nihayet kendine geldi. Türkiye macerasına nokta koyduktan sonra kulübü Fiorentina'ya dönmeyen ve tercihini Almanya Bundesliga ekibi Wolfsburg'dan yana kullanan hücum oyuncusu sonunda gollerini sıralamaya başladı.


Wolfsburg forması altında geride kalan sürede ligde 1, kupada 1 gol atabilen Gomez, Freiburg deplasmanında Beşiktaş'taki günlerine döndü. Golcü oyuncu mücadelenin ilk yarısında 1 2. yarısında 1 gol olmak üzere 2 gol birden atmayı başardı.


Gomez, mücadelenin 83. dakikasında kenara alındı. Wolfsburg, Ricardo Rodriquez'in 86. dakikada penaltıdan attığı golle mücadeleyi 3-0 galip bitirdi.

Spor Haberleri

Montella'dan elendikten sonra açıklama: Nasip değilmiş
Sahayı gözyaşlarıyla terk ettiler
Nihat Kahveci'den dikkat çeken Arda Güler açıklaması: 'Sahanın içinde sorumluluk almadı'
Paraguay'a tek golle mağlup olduk: Bizim Çocuklar, Dünya Kupası'na veda etti
İçişleri Bakanlığı'ndan YKS talimatı: Meydanlarda milli maç için dev ekran kurulmayacak