Sigthorsson: Çok pişmanım

Cimbom’un yeni transferi Kolbeinn Sigthorsson, Sarı- Kırmızılı takıma 1 sene gecikmeli geldiği için çok pişman olduğunu söyledi.

Galatasaray'ın İzlandalı forveti Sigthorsson, Fransız basınına itirafta bulundu.

Golcü futbolcu, “Galatasaray beni ilk istediğinde Nantes’e gitmeyi tercih etmiştim. Bu kariyerim açısından büyük bir yanlıştı. Açıkçası çok pişmanım. Galatasaray hep aklımda kalmıştı. Bir daha böyle bir şansı kaçıramazdım. G.Saray’a geldiğim için çok mutluyum” diye konuştu.

Galatasaray, Sigthorsson'u satınalma opsiyonlu 1 yıllığına Nantes'tan kiralamıştı.

Spor Haberleri

Montella'dan elendikten sonra açıklama: Nasip değilmiş
Sahayı gözyaşlarıyla terk ettiler
Nihat Kahveci'den dikkat çeken Arda Güler açıklaması: 'Sahanın içinde sorumluluk almadı'
Paraguay'a tek golle mağlup olduk: Bizim Çocuklar, Dünya Kupası'na veda etti
İçişleri Bakanlığı'ndan YKS talimatı: Meydanlarda milli maç için dev ekran kurulmayacak