Sırrı Sakık'tan, Galatasaray'a Dersimspor tepkisi

Sırrı Sakık'tan Dersimspor'u 5-1 yenen Galatasaray'a: Gücünüz mağdura mı yetiyor, nedir bu kibir!

Galatasaray'ın Ziraat Türkiye Kupası'nda Dersimspor'u 5-1 yendiği maçın ardından, Sırrı Sakık'tan ilginç bir tepki geldi.

Ağrı Belediye Başkanı Sırrı Sakık, Galatasaray'ın Dersimspor'u 5-1 yenmesinin ardından "1-0 da işinizi görürdü. Gücünüz mağdura mı yetiyor?" diyerek tepki gösterdi.

Ziraat Türkiye Kupası 3. ön eleme turunda Dersimspor'u 5-1 mağlup ederek gruplara kalan Galatasaray'a eski milletvekilinden şaşırtan bir tepki geldi.

HDP'nin eski milletvekili Ağrı Belediye Başkanı Sırrı Sakık, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Galatasaray 1-0'da işinizi görürdü... Gücünüz mağdura mı yetiyor...! Nedir bu kibir... nedir bu ihtiras... kibirin sonu kabir" dedi.

Spor Haberleri

Montella'dan elendikten sonra açıklama: Nasip değilmiş
Sahayı gözyaşlarıyla terk ettiler
Nihat Kahveci'den dikkat çeken Arda Güler açıklaması: 'Sahanın içinde sorumluluk almadı'
Paraguay'a tek golle mağlup olduk: Bizim Çocuklar, Dünya Kupası'na veda etti
İçişleri Bakanlığı'ndan YKS talimatı: Meydanlarda milli maç için dev ekran kurulmayacak