Taraftar tesisleri bastı, futbolculara mezar taşı yaptı!

Spor Toto 2. Lig Kırmızı Grup takımlarından Ankaragücü'nde taraftarlar tesisleri bastı ve play-off'a kalamadıkları için oyuncuların mezar taşlarını yaptı.

Sezonu Tuzlaspor mağlubiyeti ile kapatan Ankaragücü, Spor Toto 2. Lig Kırmızı Grubu'nu 9. sırada tamamladı. Bir zamanlar Süper Lig'in efsanelerinden olan Başkent temsilcisi, sezonu ilk 5 içerisinde tamamlayamadığı için bir üst lige çıkma şansını elde edemedi. Ankaragücü taraftarı ise kulübün tesislerine giderek kağıttan mezar taşıyaparak üzerine futbolcuların isimlerini yazdı.

Ankaragücü'nün bazı yöneticileri geçtiğimiz hafta Amedspor'la oynan maçta 2-0 geriye düşünce rakip takımın yöneticilerine saldırmıştı.

Spor Haberleri

Montella'dan elendikten sonra açıklama: Nasip değilmiş
Sahayı gözyaşlarıyla terk ettiler
Nihat Kahveci'den dikkat çeken Arda Güler açıklaması: 'Sahanın içinde sorumluluk almadı'
Paraguay'a tek golle mağlup olduk: Bizim Çocuklar, Dünya Kupası'na veda etti
İçişleri Bakanlığı'ndan YKS talimatı: Meydanlarda milli maç için dev ekran kurulmayacak