Ümit Özat takımla vedalaştı

Geçtiğimiz hafta oynanan Çaykur Rizespor maçından önce görevinden ayrılacağını açıklayan Mersin İdmanyurdu teknik direktörü Ümit Özat, bugün Mersin’e gelerek takımla vedalaştı.

YURT Gazetesi-Sinem FISTIKOĞLU/ Yardımcılarıyla birlikte Macit Özkan Tesisleri’ne gelen tecrübeli teknik adam, ilk olarak futbolcularıyla, ardından da kulüp personeliyle vedalaştı. Gazetemize konuşan başarılı teknik adam, yarın sabah bir basın toplantısı düzenleyerek görev yaptığı sürece kulüp içerisinde yaşananları kamuoyuyla paylaşacağını söyledi. Yeni sezonda hangi takımın başına geçeceğine dair soruları yanıtsız bırakan Özat, “Şimdilik kısa bir tatil yapıp, kararımı sonra vermek istiyorum” dedi.

Spor Haberleri

Montella'dan elendikten sonra açıklama: Nasip değilmiş
Sahayı gözyaşlarıyla terk ettiler
Nihat Kahveci'den dikkat çeken Arda Güler açıklaması: 'Sahanın içinde sorumluluk almadı'
Paraguay'a tek golle mağlup olduk: Bizim Çocuklar, Dünya Kupası'na veda etti
İçişleri Bakanlığı'ndan YKS talimatı: Meydanlarda milli maç için dev ekran kurulmayacak