Milli Takım içinde döndüğü iddia edilen prim tartışmasına Ersun Yanal da katıldı.
Yanal, Lig TV'de yorumcu olarak katıldığı bir programda milli takımdaki prim skandalı ile ilgili olarak çarpıcı yorumlar yaptı. Milli formayı giymenin en büyük prim olduğunu dile getiren Yanal, şu ifadeleri kullandı:
"Hani diyorlar ya 'Ben gidiyorum oynamayacağım.' diye. Çok da umrumuzdaydı kardeşim, bırakıyorsan bırak! Tarih kimleri unuttu. Milli Takım'da prim almasan ne olur? Milli formayı giymek en büyük prim zaten." (hürriyet)
Yanal'dan Milli oyunculara: Gidersen git!
Ersun Yanal, yorumcu olarak katıldığı bir programda milli takımdaki prim skandalı ile ilgili olarak çarpıcı yorumlar yaptı.
Spor Haberleri
Montella'dan elendikten sonra açıklama: Nasip değilmiş
Sahayı gözyaşlarıyla terk ettiler
Nihat Kahveci'den dikkat çeken Arda Güler açıklaması: 'Sahanın içinde sorumluluk almadı'
Paraguay'a tek golle mağlup olduk: Bizim Çocuklar, Dünya Kupası'na veda etti
İçişleri Bakanlığı'ndan YKS talimatı: Meydanlarda milli maç için dev ekran kurulmayacak