Yasak dinlemeyen Eskişehirspor taraftarı maçı delikten izledi

Uzun yıllar mücadele ettiği Süper Lig’den geçtiğimiz sezon Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) 1. Ligi’ne düşen Eskişehirspor taraftarları takımlarını yalnız bırakmamak her yolu deniyor. Eskişehirspor'luların, 2 Ekim'de gerçekleşen Boluspor maçını delikten izleme çabaları, stat dışında ilginç görüntülere yol açtı.

AMK Spor'da yer alan habere göre, geçen sezon yaşanan olaylardan dolayı 4 maç seyircisiz oynama cezası alan Eskişehirspor’da, taraftarlar stadın dışına yerde yatarak, ambulans ve itfaiye kapılarının altından maçı takip etti. Hem TFF 1. Lig maçlarının televizyonda yayınlanmaması hem de taraftarın cezalı olması, maçın izlenmesine engel olamadı.

Eskişehirspor ile Boluspor arasındaki mücadele 1-1 beraberlikle sonlandı.

Spor Haberleri

Montella'dan elendikten sonra açıklama: Nasip değilmiş
Sahayı gözyaşlarıyla terk ettiler
Nihat Kahveci'den dikkat çeken Arda Güler açıklaması: 'Sahanın içinde sorumluluk almadı'
Paraguay'a tek golle mağlup olduk: Bizim Çocuklar, Dünya Kupası'na veda etti
İçişleri Bakanlığı'ndan YKS talimatı: Meydanlarda milli maç için dev ekran kurulmayacak