Yeni Amasyaspor kupada Denizlispor'u yenip gruplara kaldı

Amatör ligde mücadele eden Yeni Amasyaspor, TFF 1. Lig ekiplerinden Denizlispor’u 1-0 yenerek Ziraat Türkiye Kupası’nda gruplara kaldı.

Maçın uzatma dakikalarında Denizlisporlu Alperen Babacan’ın kaleye giden topu elle çıkarması sonucu Yeni Amasyaspor penaltı atışı kazandı. 90+4’üncü dakikada penaltı atışını kullanan David Simbo, meşin yuvarlağı ağlarla buluşturarak takımının gruplara yükselmesini sağladı.

2011 yılında kurulan yeşil beyazlı ekip, Bölgesel Amatör Lig 4. Grup’ta mücadele ediyor.

Spor Haberleri

Montella'dan elendikten sonra açıklama: Nasip değilmiş
Sahayı gözyaşlarıyla terk ettiler
Nihat Kahveci'den dikkat çeken Arda Güler açıklaması: 'Sahanın içinde sorumluluk almadı'
Paraguay'a tek golle mağlup olduk: Bizim Çocuklar, Dünya Kupası'na veda etti
İçişleri Bakanlığı'ndan YKS talimatı: Meydanlarda milli maç için dev ekran kurulmayacak