ESHOT’ta çözüm oranı yüzde 82

İzmir Büyükşehir Belediyesi’ne ait otobüs işletmesi ESHOT. Başvuruların yüzde 82’si kısa sürede çözüme kavuşturuluyor.

İzmir Büyükşehir Belediyesi’ne ait otobüs işletmesi ESHOT Genel Müdürlüğü’ne bağlı çağrı merkezine ayda ortalama yaklaşık 6 bin başvuru yapılıyor. Başvuruların yüzde 82’si kısa sürede çözüme kavuşturuluyor.

 Ayda ortalama 6 bin başvurunun alındığı ESHOT Genel Müdürlüğü Müşteri Hizmetleri ve Kurumsal İletişim Daire Başkanlığı bünyesindeki çağrı merkezinin, anında çözüm başarısı yüzde 82 olarak kayıtlara geçti. İnceleme, araştırma, planlama ve koordinasyon gerektiren başvurular ise 15 gün içinde yanıtlanıyor.

“KALİTEYİ ARTTIRIYORUZ”

Konuyla ilgili açıklama yapan ESHOT Genel Müdürü Erhan Bey, çağrı merkezinin İzmirlilerle doğrudan iletişim kurmak açısından çok önemli bir birim olduğunu dile getirerek, “Tüm birimler gibi bu birimin de hizmet kalitesini sürekli artırmak gerekliliğinin farkındayız, öyle de yapıyoruz. Çağrı merkezi personelimize etkin konuşma ve diksiyon, etkili iletişim, beden dili ve stres yönetimi konularında eğitimler aldırıyoruz. Vatandaş memnuniyetini mümkün olan en yüksek seviyeye getirmeyi hedefliyoruz" açıklamasını yaptı.

Yerel Haberleri

Sarıyer Belediye Başkanı Mustafa Oktay Aksu, Kaymakam Ömer Kalaylı’yı ziyaret etti
Sarıyer Belediye Başkanı Mustafa Oktay Aksu, mazbatasını alarak görevine başladı
Ahmet Özhan’dan Muhteşem Konser
Deva Partisi Eyüpsultan Belediye Başkan Adayı Rasih Muhammet Danış canlı yayında projelerini anlattı: Adil belediyecilik bizim işimiz
Emel Bilenoğlu’ndan çat kapı seçim çalışması