İETT Bürokratları, son olarak 147 numaralı Şahintepe-Avcılar Cihangir Mahallesi otobüs hattının yolcularıyla bir araya geldi. Yapılan toplantıda, hatla ilgili iyileştirmeye açık 20 konu tespit edildi. Sorunların çözülmesi için çalışmalar başlatıldı.
Yolcu Buluşmaları kapsamında, konu hakkında başvuru yapmış yolcular kuruma davet ediliyor ve uzman personelle bir araya getiriliyor. Vatandaşlar yolculuk deneyimlerini birebir paylaşarak, bürokratlarla fikir alışverişinde bulunuyor.
Proje, çeşitli iletişim kanalları aracılığıyla kuruma başvuruda bulunmuş İstanbulluların sorunlarının çözülmesini amaçlıyor. Toplantılarda öneriler ve İETT’nin hizmetleri hakkındaki düşünceler, bizzat vatandaşların kendisinden öğreniliyor. Hatlarda yaşanan sıkıntılarla ilgili iyileştirmeye açık alanlar tespit ediliyor. Yolcuların bildirdiği öneri, istek veya şikâyetler, çözüm odaklı olarak sorumlu birimlerle paylaşılıyor.
İstanbullular; otobüsler ve metrobüs hattı ile ilgili talep, öneri ve şikâyetlerini ALO 153 Çağrı Merkezi, İETT sosyal medya hesapları ve www.iett.istanbul web sitesinden iletebiliyor.