İzmir Belediyesi'nden yenileme

İzmir Büyükşehir Belediyesi Dikili ilçe merkezindeki içme suyu altyapısını yeniliyor.

İzmir Büyükşehir Belediyesi İZSU Genel Müdürlüğü Dikili’nin içme suyu altyapısını tümüyle yeniliyor. 52 milyon 700 bin liraya mal olan projenin yüzde 70’i tamamlandı. Mevsim şartlarının elvermesi halinde çalışmaların yaz başında tamamlanması planlanıyor.

Çalışmalar kapsamında ilçenin merkez mahalleleri Salim Bey, İsmetpaşa, Cumhuriyet ve Gazipaşa’da eskiyen ve arızalar nedeniyle su kayıplarına neden olan 30 yıllık iletim hatları ve şebeke yenileniyor. 168 kilometre uzunluğunda içme suyu dağıtım hattı ile 54 kilometre uzunluğunda iletim hattı döşeniyor.

Yerel Haberleri

MOBİL DİŞ KLİNİKLERİ KIRSAL MAHALLELERDE HİZMETE BAŞLADI
EFELER MUHTARLARINDAN BAŞKAN ÇERÇİOĞLU’NA HİZMET TEŞEKKÜRÜ
Başkan Çerçioğlu’ndan Efeler’de Altyapı Yatırımı
Başkan Çerçioğlu'ndan Koçarlı’da Altyapı Yatırımı
ÇEDF Başkanı Mazlum Şanlı: Erzurum’da Cem Evlerinin Eksikleri Giderilmeli Dedi