Maltepe'de çözüm odaklı hizmet

Belediye 2019’da 69 bin 88 şikayeti çözüme kavuşturdu

Maltepe Belediyesi 2019 yılında 69 bin 88 ilçe sakinin şikayet ve talebini çözüme kavuşturarak, vatandaşların takdirini topladı. Vatandaşlara daha etkin hizmet vermek için kurulan Halk Masası, Çağrı Merkezi ve Çözüm Masası ise ilçe sakinlerinin doğrudan yönetim süreçlerine katılarak eleştirilerini ve şikayetlerini iletmeleri için hizmet veriyor.

Engelli vatandaşların hizmet alması için başvuru noktaları ve giriş yerleri uygun hale getirildi. Başvurular doğrultusunda geçtiğimiz yıl Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri 11 bin 556, Sağlık İşleri Müdürlüğü 7 bin 438, Park ve Bahçeler Müdürlüğü 4 bin 793, Zabıta Müdürlüğü 4 bin 554, İmar ve Şehircilik Müdürlüğü 3 bin 690, Veteriner İşleri Müdürlüğü 3 bin 872 şikayeti çözdü.

Yerel Haberleri

Başkan Çerçioğlu'nun çalışmaları ile Kuşadası ve Didim pırıl pırıl oluyor
Başkan Çerçioğlu'nun hizmetleri Kuşadası'nı doğanın yeşil tonları ile buluşturuyor
ÖZLEM ÇERÇİOĞLU ATA TOHUMLARINA SAHİP ÇIKIYOR
Aydın Büyükşehir Belediyesi Kent Lokantaları’nda Çay 1 TL!
Vatandaşlardan Başkan Çerçioğlu’na Teşekkür