Eskişehir'de skandal: Tarım Müdürlüğü'nün bahçesinde Atatürk resimleri çöpe atıldı

Eskişehir Tepebaşı İlçe Tarım Müdürlüğü’nün bahçesinde Atatürk resimlerinin çöpe atılmasına yurttaşlar tepki gösterdi. ADD Eskişehir Şube Başkanı Azmi Kerman, '' sorumlular hakkında soruşturma açılmalıdır'' dedi.

Eskişehir’de Tepebaşı İlçe Tarım Müdürlüğü’nün bahçesinde Atatürk resimlerinin çöpe atılması büyük tepki çekti. Yurttaşlar, son dönemde Atatürk anıtlarına yönelik saldırıları anımsatarak, Atatürk resimlerinin çöpe atılmasını tepki gösterdi.
 
Cumhuriyet'ten Can Hacıoğlu'nun haberine göre ADD Eskişehir Şube Başkanı Azmi Kerman, olayın skandal olduğunu belirterek, “sorumlular hakkında soruşturma açılmalıdır” dedi.  Atatürk resimleriyle birlikte  çok sayıda tapu, nüfus cüzdanı, harç makbuzu ve resmi evrakın da çöpe atılması dikkat çekti . 

Yurt Haberleri

Kâğıthane’de yeşil dönüşüm süratle devam ediyor...
Edirne'de Öğretmenler Tarafından Hazırlanan Cumhuriyet Bayramına Özel Zeybek Gösterisi Gözleri Yaşarttı
Burhaniye'de Kadına Şiddet ve Çocuk Cinayetlerine Protesto
Manavgat Yüzer Güneş Enerji Sistemleri Projesi İptal Edildi
PTT çalışanı kargo dağıtırken beyin kanamasından öldü