Riekerink yenilginin nedenini açıkladı
Galatasaray Teknik Direktörü Jan Olde Riekerink, Trabzonspor'a 1-0 yenilmelerinin kendilerini üzdüğünü söyledi.
Müsabaka sonrası basın toplantısında konuşan Riekerink, uzun süredir kaybetmeyen bir takım olduklarını kaydederek, "Galip gelmek istiyorduk. Bizim için üzücü bir skor." dedi.
Alınan iyi sonuçların ardından oyuncularından beklentilerinin yükseldiğini vurgulayan Hollandalı çalıştırıcı, "Kaybettiğimiz için üzgünüz. Yenilginin iki nedeni var. Birincisi, sol kanatta yaptığımız top kayıpları. Rakip orta sahayı kontrol etmekte sıkıntı çektik. Bu şekilde de gol geldi. Kendi sahamızda kazanmak istiyorduk" ifadelerini kullandı.