Sosyal Medya Sokağa İniyor: İçerik Üreticilerinin Yeni Yaşam Alanı: Selipart

Sosyal Medya Sokağa İniyor: İçerik Üreticilerinin Yeni Yaşam Alanı: Selipart

Facebook, İnstagram, X, Tiktok gibi hayatımızın merkezine yerleşen sosyal medya platformları fiziksel bir deneyime dönüşse nasıl olurdu?

Facebook, İnstagram, X, Tiktok gibi hayatımızın merkezine yerleşen sosyal medya platformları fiziksel bir deneyime dönüşse nasıl olurdu?  TikTok ile içerik üreticilerini desteklemeye yönelik iş birliği kuran ve dijital yayıncılık alanında yeni nesil çözümler sunan Selibon Medya, sosyal medyayı gerçek hayata entegre edecek yeni bir proje duyurdu. TikTokyayıncılarının yaşamlarını sürdürecekleri ve sosyal alanlarda etkileşim kurarak ortak çalışma alanı bulabilecekleri bir proje olarak tasarlanan bu girişimin adı SeliPart oldu.

TÜM FENOMENLER BİR ARADA

Sosyal medya ekosistemine yeni bir boyut getirecek proje SeliPart iki bina üzerine inşa edilecek ve yayıncılara; yayın odaları, sosyal etkileşim noktaları, kafeterya, spor merkezi ve etkinlik alanları gibi bölümlerle hizmet verecek. Bu yaşam merkezi, içerik üreticilerinin günlük hayatlarını kolaylaştırmayı ve üretkenliklerini artırmayı amaçlıyor.

İki bina arasında yer alacak ve üstü açılır kapanır şekilde dizayn edilecek kış bahçesi, içerik üreticilerinin sosyalleşebileceği ve dinlenebileceği yapı olarak tasarlandı. Böylece, içerik üreticileri samimi bir ortamda bir araya gelerek etkileşimlerini güçlendirme fırsatı bulacak.

ARTIK SADECE EKRAN YOK

Ekranların Dışında Bir Deneyim

SeliPart projesinin önemine değinen Murat Soyupak, “SeliPart, sosyal medyayı sadece ekranlarla sınırlı bir alan olmaktan çıkararak, içerik üreticilerinin fiziksel bir topluluk içerisinde yer alabilecekleri bir deneyim sunmayı hedefliyor. Yayıncılarımızın yaşamlarını daha kolay, konforlu ve üretken hale getirmek istiyoruz. Bu proje ile onları sadece dijitalde değil, gerçek hayatta da destekleyeceğiz” ifadelerini kullandı.

SeliPart yüksek kaliteli yayınlar için profesyonel ekipmanlarla donatılmış konforlu 1+0 dairelerden oluşacak. Bu sayede yaratıcılar en iyi performanslarını sergileyebilecek.

Spor merkezi, kafeterya ve güzellik merkezi gibi sosyal alanlar ise onların sağlıklı ve dengeli bir yaşam sürmelerine yardımcı olacak.

Murat Soyupak, 1990 yılında Erzurum’da doğmuş, girişimcilik tutkusu ve inovasyona olan bağlılığıyla sosyal medya ve dijital pazarlama sektöründe öne çıkan bir iş insanıdır. Selibon Medya’nın kurucu ortağı ve yönetim kurulu başkanı olan Murat, 2023 yılında TikTok LIVE ile kurduğu işbirliği sayesinde Selibon Medya’yı kısa sürede CANLI Yayın sektörünün en güçlü ajanslarından biri haline getirdi.

KULAĞA HOŞ GELİYOR: SOSYAL MEDYAYA YENİ BİR ALAN

Sosyal Medyanın Geleceği Yeniden Şekilleniyor

2026 in son çeyreğinde faaliyete geçmesi planlanan SeliPart’ın yalnızca bir yaşam alanı değil, aynı zamanda sosyal medyanın yeni merkezi olma hedefiyle ilerleyeceği öngörülüyor. Firmaların, içerik üreticilerinin ve hayranların bir araya geldiği bu proje, sosyal medya ekosistemine yeni bir soluk getirecek gibi gözüküyor.