Ahmet Maranki savcılıkta ifade verdi

Akit TV’de katıldığı programda, “Şayet olursa gidecek hiçbir yerimiz yok. Benim umudum onun için Kafdağı’nın arkasında 25 Haziran’da... Olmadı zaten o zaman artık Belgrad Ormanı’nda ağacın dibinde talim şeyimizi oraya gömdük. Çıkaracağız sokağa artık...” diyen Ahmet Maranki, savcılıkta ifade verdi.

30 Mayıs 2018 Çarşamba 13:25
Ahmet Maranki savcılıkta ifade verdi
version="
Son Güncelleme: 30.05.2018 13:54
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ossmann 2018-05-30 13:31:55

Dümbük otcu , kivirmistir, bunlarin karakteri böyle, Allah bunlara firsat vermiyecek!

Misafir Avatar
@Ossmann x******C 2018-05-30 14:22:33 @Ossmann

Sadece otcu degil , ayrica yalanci ibne!

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
KECi COBANI 2018-05-30 14:05:54 @Ossmann

AYNEN VAHSi HAYVANLAR GiBiDiR SIKISTIMI SAGA SOLA SALDIRIR BU GÜNE KADAR BUNLAR GiBi COK PiSLiK TEMiZLENDi

Beğenmedim! (0)
Avatar
üslup 2018-05-30 13:32:29

Ortalık akademisyenden çok, köy muhtarı ağzıyla konuşan profesörlerden geçilmiyor maAşAllah..

Avatar
Metin soydan 2018-05-30 14:51:45

Bu tur seyi bunlar bilerek yapiyor(sacma bir bahane bul iste gerisi kolay) bu savunmayi savci hakim hee yedik derse !? dahada ne diyelim. Bu lafi bir baskasi yapsa ( aciktan ic savas cigirtganli) vay onun haline.Sahi kelle kesmeye nisantasindan baslariz diyen akilliya ne oldu?

Avatar
genc sarı 2018-05-30 21:02:22

bunu kesin ormanda ayılar becermiştir onun icin ormanı unutamamış

Avatar
murat 2018-05-30 15:15:05

ne oldu ot eksperi niye kivirdin oyle,erkeklige sigmaz boyle laflar, soylediysen lafinin arkasinda dur erkeksen,yoksa boyle madara olursun hiyarin agacta yetismis hali.

Avatar
TAMAM GARİ SIKILDIK 2018-05-30 15:41:53

Lideri gibi diploması sahte olan ve kofti delikanlı şimdide kıvırıyor. Zaten yaptıkları hep bu. Meydan boş olunca atıyor baktı gt tehlikede sibel can a taş çıkartıyorlar.

Avatar
zeydi 2018-05-30 16:04:11

BUNLAR BÖYLE SANATÇI FUTBOLDAN ÇOK YALAKA VAR.PARA KAZANMIŞLAR CUMHURİYETE ADAM BIRAZ SAYGI GÖSTERİR KARDEŞ. ADAMIN BİRİ ATATÜRK HEYKELLERİNİ SÜRÜKLEYECEĞİZ DEMİŞti NANKÖR İNSANLAR ATATÜRK BUNLARIN KARINLARINI DOYURMUŞ AKSİ TESİR YAPMIŞ OLMALI BU SEFER TAMAM. BİRAZ DA BAŞKASI YÖNETSİN DE GÖRELİM.

Avatar
ZEYDİ 2018-05-30 16:55:51

DERSİN ANASINI SATAYIM. DİN BUNLARIN YER MEKAN BUNLARIN HER ŞEY BUNLARIN CUMHURİYETİ ATATÜRK DEĞİL BUNLAR KURMUŞ ATATÜRK DÜŞMANLARI ZAVALLILAR ZAVALLI MİLLET DE BUNLARA İNANIYORLAR YA GENE DE BUNLAR BAŞKA ŞEYLER AHKAM KESERLER SAVCI GÖRDÜKLERİNDE BİZ DEMEDİK FETÖ DEDİ.