Parka bile döktüler!

Konya'da açılan bir piknik alanına asfalt döküldü. Piknik alanında neredeyse hiç yeşil alanın bulunmaması sosyal medya ve Ekşi Sözlük'te gündem konusu oldu.

05 Ağustos 2018 Pazar 08:01
Parka bile döktüler!
version="
Son Güncelleme: 05.08.2018 08:09
Anahtar Kelimeler:
AKPKonyaEkşi SözlükBeton
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ASFALT MANGAL 2018-08-05 12:53:22

Piknikçiler asfaltın sıcaklığından yararlanıp mangal ypacaklar!

Avatar
Ali 2018-08-05 09:15:13

Hani kardeşim resimleri...haber yapıyorsun sık gibi ne haber ne video....bu haberi yapan beyinsiz biraz bu işleri öğrensin ...3-5 resim koyun amina koyim ya

Misafir Avatar
Özgür 2018-08-05 11:07:58 @Ali

Gökçek'in haberinde de Diskalifiye yazacağına Dikalifiye yazmışlar

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Özgür 2018-08-05 11:04:41 @Ali

Bence de Yurt Gazetesi bu konuda zayıf, olaylara ilişkin resim ve videolar yetersiz oluyor haberlerde. Ve harf yanlışları da çok fazla, metindeki yanlışları geçtim başlıkta yanlış yapıyorlar. Yazılan haberler bir kere dahi gözden geçirmiyor demek ki. Mesela şu anda haberin birinde Adnan Oktar'la ilgili içeride nekadar para harcıyor yazacağına İçerde kadar para harcıyor? yazmışlar.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Zeki 2018-08-05 14:01:16

Geri zekalıkta Guinness rekorlar kitabına gireriz. Beton kalfalık. Utanın lan!

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-08-05 14:06:59

PARKIN PLANI MEZARLIKTAN ÖRNEK ALINIP ÇIZILMIŞ OLABILÜ.KURTTA CIKABILÜ,AYIDA ÇIKABİLÜ.

Avatar
Belli 2018-08-05 12:21:36

Arkadaşlar, Konyalı aklı demeyin, buraları parsellemusler. İleride satacaklar.

Avatar
Cahil 2018-08-05 12:34:46

UC MAYMUNLAR GORMEZ DUYMAZ ISITMEZMIS HABERIN MANSETINE KOYDUKLARI MONA LISA TABLOSUNU BU INANC OLAYINDAN GELIYOR RESIM ISTEYEN ALI KARDES ALLAH HABERI YAPSALAR ONUNDA RESMINI ISTERMISIN BIRDE YESILDE PARA YOK ONLAR ALLAHIN LUTFU AMA TAS DEYIP GECMEYIN NE PARA VAR O TAS TA MILYARLIK SARAYLARDA TASTAN YAPILMIYORMU PEKI HIC MILYARLIK YESILLIK VARMI VAR YESIL CIL CIL MILYAR DOLARLAR

Avatar
Cahil 2018-08-05 12:43:04

HA ALLAHIN LUTFU OLAN YESILI KATLEDIP TASLASTIRDIKLARI ICIN YEDI YILLIK KITLIGIDA YASAYACAKLAR BAKALIM O ZAMAN TASLARI BETONLARI ONLARI DOYURACAKMI

Avatar
Topçu 2018-08-05 13:58:04

Çocuklar yine zehir saçan asfaltta ve mangal dumanında top oynayacaklar.