İstanbul'da taksiciler bu defa da Martı'yı istemiyor

İstanbul'da taksicilerin senelerdir ulaşımda tekel olma isteği bitmek bilmiyor. UBER'i yasaklatan taksiciler bu defa da Martı isimli ulaşım aracına kafayı taktı.

17 Temmuz 2020 Cuma 15:17
İstanbul'da taksiciler bu defa da Martı'yı istemiyor

Medyascope'tan Cansu Şimşek'in haberine göre, kısa mesafe ulaşım aracı olan ve akıllı telefon üzerindeki uygulamayla kullanılan “elektrikli scooter” projesi “Martı”, geçtiğimiz aylarda Twitter üzerinden hedef gösterildi.

Martı’nın giderek yaygınlaştığı ve şehir içi ulaşımda ciddi bir alternatif oluşturduğu bugünlerde ise Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu Martı ile ilgili düzenlemeye gidileceğini açıkladı. Karaismailoğlu, “Mutlaka bir düzenleme gelecek. Sonuçta yolcu taşıyorlar. ‘Ben vergi veriyorum’ demekle olmuyor” dedi. 

loading...

Son Güncelleme: 17.07.2020 15:22
Anahtar Kelimeler:
İstanbulUberTaksiMartı
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
neyin kafası 2020-07-20 17:10:22

ne olacak yani̇ marti kalkınca insanlar taksileri mi kullanacak zannediyor ahmaklar? martıyla gitmek istediğim kısa mesafe için taksiye binmek istediğimde taksiciden yemediğim laf kalmıyor. hem arsızlar hem de yüzsüz. böyle bir şey yok! ölsem binmem taksiye.

Avatar
Murat 2020-07-18 10:32:32

bide istanbul'daki tüm yaya kaldırımları da kaldırın be.... oraya bir sıra araç sığar... millet hiç yaya yürümesin hep taksi kullansın!!! iib ötöbüsleri de yasaklansın... çok uzun olduğundan trafikte 1 ötöbüs yerine 2 binek araç sığar.... desek olur mu acaba

Avatar
hasan kekeç 2020-07-18 14:24:16

taksiciler önce kendilerini düzeltsinler ondan sonra başka şeylerle uğraşssınlar hapisten çıkıp taksicilik yapanlar var hâlâ bunların aracına binmek ne kadar güvenli sizce sadece soruyorum

Avatar
Mehmet Yılmaz 2020-08-25 02:31:17

azınlık bir kısmı tenzih ederek söylemeliyim ki alayı hırsız ya da hapis yatmış, bu at hırsızları bir de gelmiş tekelcilik yapıyor. binmeyin şunlara gidin kendinize araba alın ama binmeyin.

Avatar
Biri 2020-08-14 00:56:27

taksi̇ci̇ler herşeye karşı. 20.000 milyonluk istanbul da sadece kendi boruları ötüyor.
yeni taksi gelmesin yeni ulaşım aracı gelmesin gelmesinde gelmesin.

Avatar
şenol 2020-08-23 20:55:31

martil yolu ters kaldirim yaya yolu akan tirafi̇kte ne kask ne di̇zli̇k nede kanun tirafi̇kte seyi̇r eden araçlara tehli̇ke saçmaktadir i̇llede kulanilacaksa adalarda tirafi̇ge kapali alanlarda kulanilsin sorun taksi̇ci̇ sorunu degi̇l i̇stanbulun sorunu

Avatar